piątek, 5 lipca 2013

Lew + brąz i zieleń

Witajcie
Jak się cieszę, że już piątek cały tydzień byłam zabiegana, zalatana, zmartwiona także dobrze, że to już koniec tygodnia ;) Dlatego Paulinko wybacz mi, ale nie zapomniałam o Tobie i o pięknej torebce stworzonej przez Ciebie ;) cały tydzień czekała, aby zamieścić dzisiejszy post . Tak więc dokonałam swojej trzeciej wymianki i stałam się szczęśliwą posiadaczką cudownej torebki zrobionej z niebywałą starannością i precyzją ;) 


A oto ona Lew i kolorki brązu i zieleni 





Natomiast do Pauliny poleciał Stasiu, filcowe kolczyki oraz zakładka do książki. Była to pierwsza wymiana Pauliny dlatego tym bardziej się cieszę, że mogłam w niej uczestniczyć.




POZDRAWIAM CIEPŁO !!!

7 komentarzy:

  1. bardzo się ciesze że wymianka się nam udała! :) i że torebka się podoba :)

    raz jeszcze Ci dziękuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Już widziałam u Pauliny, jestem wielką fanką jej torebek!!! A Staś słodziutki na maksa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudna ta torebeczka:) super wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wymianka:) Takiej oryginalnej torebki jeszcze nie widziałam, a Twoje misiaki podziwiam już dawno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczne to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. misiu kochany, kolczyki ładne ale w zakładce się zakochałam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad oraz czas spędzony na moim blogu ;-)