sobota, 6 lipca 2013

Filcowy naszyjnik

Witam wszystkich w słoneczną sobotę ;)


Sobota przebiegła całkiem pomyślnie, wyspałam się, potem  było wielkie sprzątanie, zakuuuupppyyy !!!;D oj tak nie ma to jak udane zakupy ;) odwiedziny znajomych ;) trochę dziś dłubałam mój bardzo chciany obrazek wyszywany haftem krzyżykowym chwilę czasu mi to zajmie ;/ a ja już bym chciała, żeby wisiał na ścianie ale cóż potrzebna jest cierpliwość, której czasem mi brak ;) za to, żeby nie było cicho zaprezentuję naszyjnik filcowy, który zmajstrowałam już jakiś czas temu wykonany metodą filcowania na sucho i na mokro ;) Naszyjnik  w moich ulubionych kolorkach brąz plus pastelowy beż ;) 



Sznureczek został wykonany metodą filcowania na mokro natomiast kwiatki metodą filcowania na sucho



A filcowe kwiatki z bliska wyglądają tak ;)



POZDRAWIAM, ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA ORAZ DZIĘKUJĘ NOWYM OBSERWATOROM ZA DECYZJĘ ZOSTANIA U MNIE NA DŁUŻEJ ORAZ STAŁYM OBSERWATOROM ZA CHĘĆ ODWIEDZANIA I CZYTANIA MOICH POSTÓW ;) JEST MI BARDZO CIEPŁO NA SERDUCHU, ŻE LICZBA OBSERWATORÓW POWOLI SIĘ ZWIĘKSZA ;)

7 komentarzy:

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad oraz czas spędzony na moim blogu ;-)