czwartek, 10 listopada 2016

Coś dla maluszka plus coś nowego ;)

Witam !!!

Jakiś czas temu pewna osoba poprosiła mnie o wykonanie dla Pary Młodej małego upominku dla maleństwa, które miało przyjść na świat ;) ciężko było mi się zdecydować jak wykonać coś delikatnego, oraz gustownego ;) po krótkich namysłach stwierdziłam, że będzie to grzechotka plus buciki !!! Komplecik prezentuje się w następujący sposób ;)




Muszę Wam pokazać co ostatnio mnie zainspirowało w świecie paznokciowym po zakupie lampy i innych potrzebnych rzeczy zaczęłam robić pazurki hybrydowe. Jestem bardzo zadowolona z efektów i ich wytrzymałości poniżej kilka moich paznokciowych wykonań.





POZDRAWIAM !!!



2 komentarze:

  1. Prezent dla malucha słodki, małe buciki mają w sobie coś niezwykłego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad oraz czas spędzony na moim blogu ;-)