sobota, 13 września 2014

Oczarowana małą Rose

Witajcie,

Zawsze zachwycałam się lalkami, stworkami art dools ;-) Chciałabym kiedyś opanować tą technikę choć wiem, że nie jest to taka prosta sprawa. Dlatego na dzień dzisiejszy śledzę i podziwiam blogi oraz wszelakie strony. Przedstawiam 14 cm Rose, która została wykonana przez Panią Magdę ;-) Pani Magda robi lalki różnej wielkości jej dzieła można zobaczyć również na stronce www.binczewska.pl .Jestem pod ogromnym wrażeniem wykonania, dla mnie jest to małe dzieło sztuki !!! Rose przywędrowała do mnie w koszyczku, kołderce oraz czapusi w formie króliczka, ja natomiast zrobiłam jej szydełkową opaskę kocyk i poduszkę ;-) Iii tak mała Rose leży sobie obok lampki nocnej, a ja siedzę i nie mogę wyjść z zachwytu ;) Cała radość tkwi w tym, że takie małe cudo potrafią wykonać ludzkie dłonie ;) 

Rose 14 cm masy plastycznej ;)










POZDRAWIAM I ŻYCZĘ SŁONECZNEGO ORAZ UDANEGO WEEKENDU ;P 



9 komentarzy:

  1. wiesz jakbyś nie napisała że to masa plastyczna to można się bardzo pomylić od noworodka - sliczna laleczka 0 buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda jak prawdziwe dziecko :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zanim przeczytałam Twój opis, to myślałam, że to dzieciaczek z krwi i kości. Faktycznie lala wspaniała. Piękne poczyniłaś te ozdóbki. Kwiat na pierwszym zdjęciu jest wspaniały. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, niesamowity efekt. Niesamowicie zdolne ręce!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowite!!! ależ zdolna z niej Kobieta :) cudowne dzieło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow niesamowite! Bardzo realistyczne, jak prawdziwy noworodek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To się nazywa precyzja i talent, zapiera dech

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad oraz czas spędzony na moim blogu ;-)