poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Słodko, słodko bardzo słodko ...;)

Witajcie kochane po baaaaarrrdzzzzoooo długiej przerwie,

Mam nadzieję, że choć odrobinkę za mną tęskniłyście ?! Faktycznie byłam spory czas nieobecna, ale mam nadzieję, że uda mi się tą nieobecność nadgonić w najbliższym czasie. Cały wakacyjny czas zabrała mi praca, wyjazdy, przyjaciele, chłopak i piękne niezapomniane chwile, które zostaną na długo w mojej pamięci ^^ Ale widzę, że u Was sporo twórczych przedmiotów powstaje co mnie bardzo cieszy. A teraz wkraczając na właściwy tor mojego postu miesiąc sierpień był u mnie dość urodzinowy, więc pokażę Wam skromny (bo skromny) ale wykonany prosto z serca torcik urodzinowy mojej mamci. Zaznaczę, że moja droga mama niezbyt specjalizuje się w tortach dlatego bardzo się ucieszyłam na widok tego okrągłego ciacha. Drugi torcik został wykonany przeze mnie dla mojego mężczyzny przy użyciu słodyczy ;D Wszystkim się spodobał mój pomysł (zwłaszcza solenizantowi), więc chyba słodki tortowy upominek to był strzał w 10! To był taki dodatek do całości, a ile radości było przy jego wykonywaniu ;) Uwielbiam ten moment, gdy pomysły twórcze buszują w mojej głowie;D Wy zapewne dobrze znacie ten stan prawda ?!;)


Moje dzieło ;D




Dzieło mojej mamci ;)


Taki słodki post mi się stworzył POZDRAWIAM WAS CIEPŁO !!! ;)



12 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie słodkości :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysłowy torcik dla mężczyzny :) no a ten upieczony przez twoją mamę, bardzo smakowicie wygląda ;P takie są najlepsze i najsmaczniejsze, bo upieczone z dodatkiem niezwykłej przyprawy.. miłości ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torciki oba wspaniałe. Pomysłowy Twój torcik ze słodyczy. Ja również nie jestem specjalistką od tortów , ten wyszedł cudny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj słodko ;P Ten od Twojej mamy wygląda bardzo apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kosz ze słodyczami fantastyczny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł na tort ze słodyczy - super! A ten pieczony wygląda bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie ciacho od serca to najlepszy prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super! Tort słodyczowy jest świetny! Bardzo mi się podoba. pOzdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię jak ktoś kombinuje z prezentami a nie idzie na łatwiznę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad oraz czas spędzony na moim blogu ;-)