piątek, 11 kwietnia 2014

Mała Mi wersja maxi - 35 cm i mini - 18 cm


Cześć ;-)

Jak widać przygoda z Małą mi oprócz własnej satysfakcji dała mi jeszcze zachwyt innych ;-) Ta kultowa postać z bajki zrobiła wrażenie nie tylko na mnie... Poproszono mnie o wykonanie Małej Mi w postaci breloczka do kluczy. Efekt oceńcie same xD Mi zdjęcia wersji maxi i mini bardzo przypadły do gustu i obie panienki wywołują uśmiech na mojej twarzy ;-) No i muszę przyznać, że obie panny równie szybko wyfrunęły ;-) Takie urocze złośnice z tych pannic prawda ?

Mała Mi 








DZIŚ PIĄTEK TAK, WIĘC ŻYCZĘ UDANEGO WEEKENDU ORAZ DZIĘKUJĘ ZA WSPANIAŁE KOMENTARZE ;-) POZDRAWIAM !!!

11 komentarzy:

  1. aaaaale fajne !!!! :) jako fanka Małej Mi pozytywnie oceniam jaj szydełkową wersję :) najbardziej podoba mi się wersja bryloczkowa :) i ten wyraz twarzy hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja duża i mała fajniutka, buziaki i również miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wersja mini Małej Mi jest równie genialna :) Fantastyczne Ci wyszły, podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie wersje są super :-)
    Również życzę udanego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Wspaniała Mała Mi w wersji mini :-) I zawsze można ją mieć przy sobie :-)
    Śliczności.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje dzieciństwo!!! :) Przecudowna Mała Mi!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Ale bombowa! Wspaniale Ci wyszła! Wygląda jak prawdziwa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham ją w każdej postaci :) Jest urocza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad oraz czas spędzony na moim blogu ;-)