wtorek, 4 lutego 2014

Wymiana z Lalką Crochetką

Witajcie,

Dziś o wspaniałej wymianie z mega zdolną artystką Justyną z bloga Lalka Crochetka. Jak zobaczyłam szydełkowego psiaka na blogu Justyny od razu zapragnęłam go mieć !!! Był wykonany tak starannie, idealnie jak Spark'y z bajki Frankenweenie  ^^ Po kilku mailach z Lalką Crochetką dogadałyśmy się na blogową wymianę Spark'y w zamian za pudełko i sutaszowe kolczyki. Spark'y dotarł do mnie wczoraj po jego rozpakowaniu było jedno wielkie WOW !!!Nigdy nie wątpiłam w  zdolność ludzkich rąk . Sami zobaczcie to cudo !!! Justyna mega Ci dziękuję za wiele radości jaką sprawił mi Spark'y, kazał Cię pozdrowić właśnie na mnie patrzy ;D

SPARK'Y





Pudełko i sutaszowe kolczyki poleciało do Justyny ;-)


POZDRAWIAM !!!

12 komentarzy:

  1. Jaki psinozol! Super wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o Boże on jest poprostu świetny! mistrzowski ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stworek!! :))) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że Sparky sprawił Ci taką frajdę :) niech bawi Cię swoją towarzystwem :)

    dziękuję za pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ekstra, jest bezbłędny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zabawny ten stworek buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodziak!!!!!!!!!!!!!Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełko jest cudne,a stworek niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszło pudełeczko!
    A piesio świetny:)
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad oraz czas spędzony na moim blogu ;-)