środa, 27 listopada 2013

Szkatułkowo i szydełkowo ;-)

Witajcie kochani,

Dziś troszkę twórczo !!! Mianowicie jakiś czas temu umówiłam się na kolejną wymianę z Anią z bloga manufaktura UNIQE. Ania robi piękne filcowe torby (zajrzyjcie na jej bloga), a posiadanie takiej torby było takim moim małym marzeniem !!! Oczywiście Ania się zgodziła i mi takową torbę zrobiła z pięknym czarnym kocurem ^^ CUDOWNA JEST !!! Jeszcze nie doszła, ale zdjęcia wystarczą ;D Ania natomiast zażyczyła sobie fioletową misię, ziemniaka oraz szkatułkę z motywem skrzydlatej dziewczynki ;-) Wyszło tak ??! ja jestem zadowolona mam nadzieję, że pociechy Ani również będą, bo przecież nie ma nic fajniejszego niż radość i uśmiech dziecka ;-) 

Szkatułka z dziewczynką



W środeczku umieściłam dziewczynkę z koniczynką na szczęście dla małej ;-)



A tu cała zawartość paczuszki jest jeszcze mała niespodzianka ;-)


Dodaję zdjęcia torby od Ani !!! Prawda, że jest genialna ;) pojemna, duża i jeszcze ten kocur ^^



A tak wygląda w środeczku są kieszonki mniejsze i większe i jeszcze dodatkowa kosmetyczka zapinana na karabińczyk ;)



POZDRAWIAM WAS CIEPŁO !!! JESZCZE DWA DNI I JADĘ DO DOMKU - MIESIĄC NIE BYŁAM I JUŻ DOCZEKAĆ SIĘ NIE MOGĘ (TĘSKNO) ;) !!!

16 komentarzy:

  1. skrzyneczka jest śliczna;) taka słodka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkatułeczka śliczna ale ten twój ziemniak wełniany no jest niesamowity - to wracaj jak najszybciej do domku bo tam jest twoje miejsce a i życzę ci szczęśliwego powrotu i podróży spokojnej buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności! Szkatułka jest bardzo ładna, na pewno się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkatułka prześliczna, a ten ziemniak mnie w dalszym ciągu rozbraja :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna szkatułka, urocza misia, no i nadal uważam, że ziemniak jest rewelacyjny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkatułka jest prześliczna a Pan Ziemniak niezwykle dostojny :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczo to zrobiłaś, uśmiech będzi na twarzy , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace piękne. Dom to zawsze magiczne miejsce a zwłaszcza gdy jeszcze jest w nim mama.Buziaki zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkatułka śliczna, szydełkowe dodatki (zwłaszcza misia) też super!!!!
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty poczyniłaś :))) Misiakowa słodka :) A torebunię będziesz mieć rewelacyjną!!! Udanego pobytu w domku :) Pozdrowionka gorące! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś pięknego!:) Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  12. szkatułka urocza ale wszytsko pobił ziemniak :D genialny a torebke dostałaś że pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad oraz czas spędzony na moim blogu ;-)