czwartek, 8 sierpnia 2013

PRZEPIŚNIK

Witajcie kochani


Ale u Nas upał ;) popadało i nawet tego deszczu nikt nie poczuł, bo zaraz znowu zrobił się skwar ;) ale ja nie narzekam, bo wolę ciepło od deszczu i zimna. Dziś miałam kilka zajęć i w domu byłam dopiero po 18, a od samego rana po głowie chodził mi przepiśnik - zbiór przepisów na smaczne dania, ciasta, sałatki oraz desery. No i powstał sobie taki oto prosty przepiśniczek ;) Myślę, że zapisywanie tu różnych nowinek kuchennych stanie się teraz czystą przyjemnością !!!


PRZEPIŚNIK NA WSZYSTKIE GASTRONOMICZNE REWOLUCJE ;)





Na babeczkach znajdują się koraliki przyklejone klejem Magic, oczywiście pojawił się Ciastek i dzbaneczki.


A tak na razie wygląda środek, który się pewnie zmieni. Chcę zrobić podział na dania obiadowe, sałatki oraz ciasta ;)


POZDRAWIAM I DZIĘKUJĘ NOWYM OBSERWATOROM MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIECIE DO MNIE ZAGLĄDAĆ ;)

9 komentarzy:

  1. Przepiśnik pierwsza klasa... teraz nic tylko zapełniać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę,że za pomocą tego świetnie zrobionego przepaśnika , można mieć wszystkie przepisy pod ręką pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny :) Teraz czekam na jakiś sprawdzony przepis na pyszne ciasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiśńik wyszedł bardzo ładny nie dość że praktyczny to jeszcze ozdobi kuchnię.Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny i w ładnym delikatnym kolorze!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny taki oryginalny chylę czoła bo mój przy twoim to nic pozdrawiam i zapraszam Maria

    OdpowiedzUsuń
  7. super! okładka bardzo mi się podoba, lubie takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad oraz czas spędzony na moim blogu ;-)