sobota, 20 lipca 2013

Sutaszowe kolczyki i wymiana z Kasią

Witajcie


Dziś miałam pracowitą pod każdym względem sobotę, najpierw sprzątanie, później zakupy, obiad no i twórczy kącik ;) Słuchajcie zrobiłam po raz pierwszy w swoim życiu sutaszowe kolczyki. Zrobiłam, aż dwie pary zainspirował mnie komplecik jaki otrzymałam od Kasi. Kasiu dziękuję Ci za wspaniałe kolczyki, bransoletkę oraz pudełeczko decoupage. Komplet miałam już założony i wszyscy byli zachwyceni mam nadzieję, że i moje wyroby też im się spodobają ;)



A oto pierwsza para kolczyków połączenie kolorków siwego z czarnym. Kolczyki są długie mają 8,5 cm bez bigla.




 A tak prezentują się na uszach ;)


Druga para kolczyków połączenie niebieskiego z czarnym jest już nieco krótsza i ma 5,5 cm bez bigla.



A poniżej wspaniały komplecik od Kasi. Do Kasi poleciała misia Różyczka jedna z bliźniaczek ;)


POZDRAWIAM KOCHANI, DZIĘKUJĘ ZA PRZEMIŁE I CIEPŁE KOMENTARZE I STANDARDOWO ZAPRASZAM NOWE OSOBY DO OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA. 
BUZIAKI TRZYMAJCIE SIĘ AŚKA ;)

6 komentarzy:

  1. Kolczyki super w przepięknych kolorach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Piękna robota:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczna biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kolczyki! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne! Na prawdę pięknie wyglądają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się bardzo że byłam czyjąś inspiracją:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad oraz czas spędzony na moim blogu ;-)