wtorek, 4 czerwca 2013

TILDA

Witam wszystkich

W niedzielę wróciłam z miejsca zacisznego, jedynego, tam gdzie czas staje w miejscu, oczywiście jest nim dom rodzinny ;) Ogród, słońce, ćwierkot ptaków i relax ;) Dziś już wtorek jeszcze trzy dni i weekend niezmiernie się cieszę, ponieważ dokonałam zakupu fantazyjnych włóczek. Włóczki leżą sobie w kącie i niestety do soboty będę mnie tylko kusiły ;p W planach, w mojej głowie, w moich zamysłach tworzy się koncepcja zmajstrowania kolejnego misia ;) 



A teraz chciałabym podziękować My Crochet Privacy oraz madebymali, ponieważ są  pierwszymi obserwatorami mojego bloga ;) Niezmiernie się cieszę i mam nadzieję, że będzie Was więcej ;)




Z tej oto okazji przedstawiam ANIELICĘ KAROLINKĘ oraz MARYSIĘ, niestety tylko po jednym zdjęciu. Reszta zdjęć zagubiła się gdzieś w akcji ;-) KAROLINKA I MARYSIA to Tildowe panienki.









5 komentarzy:

  1. Świetne anielice:)Dla synusia to mi się anioł marzy,by go strzegł we dnie i w nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłe powitanie, dziękuję :) Widzę, że jesteś kobietą o wielu talentach! Nie tylko szydełkujesz, ale szyjesz :) Urocze te tildy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę ;) Oczywiście w miarę możliwości, trochę czasu mało, ale z miłości do rękodzieła czas znajdzie się zawsze ;)

      Usuń
  3. cudne, takie ładne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, bardzo mi się podoba, zapraszam też do nie http://klubtilda.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad oraz czas spędzony na moim blogu ;-)